piątek, 27 września 2013

Cytaty na stronę - super dodatek!

Dzisiaj pokażę Wam moje ostatnie odkrycie internetowych dodatków na strony www. Dodatek ten jest bardzo estetyczny, dopracowany i z klasą. Nie są to spadające śnieżki czy inne tandetne paskudztwa ;) Natknęłam się na niego kiedy poszukiwałam ciekawego i niebanalnego dodatku na mojego bloga. Myślałam o czymś fajnym i udało się - mam teraz na swojej stronie Dodatek Cytaty.
Ów Dodatek Cytaty może działać w dwóch opcjach - wyświetlać zawsze losowy cytat przy każdym odświeżeniu strony lub wyświetlać cytat dzienny - wtedy wszyscy użytkownicy widzą przez cały dzień ten sam cytat. Cytaty na stronę są fantastycznym dodatkiem, który bardzo podoba się moim gościom :) Jestem aż zazdrosna, że paru z nich wsadziło sobie go również na ich strony! :P
No ale niech im będzie ;)  Mogę się podzielić moimi super cytatami :P


Pozdrawiam i niech natchną Was cytaty na moim blogu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz